kimpiiej.reismee.nl

een korte vakantie...

De korte vakantie in Nederland zit er inmiddels al weer bijna op. Het voelt alsof ik gisteren pas ben aangekomen en het is plotseling weer voorbij... Twee weken...zo, pats boem...
Ondanks de korte tijd dat Mitza en ik in Nederland waren heb ik onwijs genoten van het samenzijn met familie en een aantal vrienden.
Het is en blijft m'n thuis, vanaf het moment dat ik aankwam in Nederland leek het alsof ik nooit was weggeweest en dat voelt erg goed!

Afgelopen Januari hebben Mitza en ik een baan gevonden in Portugal en dat leek op dat moment nog erg ver weg, maar nu ineens is het zover!
We hebben hard gespaard om een mooie auto te kopen waarmee we richting Portugal kunnen rijden en daardoor op de plaats van bestemming ook mobieler te zijn en niet altijd afhankelijk van het OV of anderen te zijn. Een heerlijk gevoel om die auto met ons welverdiende geld te hebben gekocht!
Ook de tijd in Italië is razendsnel voorbij gegaan en het is bijna onvoorstelbaar dat we daar één jaar gewoond hebben, dat ik in maar een paar weken tijd bijna vloeiend Italiaans heb leren spreken en ik heel veel nieuwe mensen heb leren kennen!

Maar nu is het tijd voor een nieuw avontuur, een nieuwe stap op die meterslange ladder en een nieuwe omgeving. We hebben het nodig en we zijn er aan toe!
De reis ernaartoe kost ons veel tijd, maar ook dat word één groot avontuur...
We hebben besloten om niet via de tolwegen te rijden, maar juist via de groene route zodat we onderweg veel te zien hebben en buiten dat scheelt het een hoop geld aan tol.
Natuurlijk is het reuze spannend allemaal, zo'n lange reis met z'n tweetjes en ook voor allebei de eerste keer.
Maar buiten dat, kijken we ontzettend uit naar ons nieuwe avontuur in Portugal.. Met een nieuwe baan,nieuwe collega's, een nieuwe taal en een compleet nieuwe omgeving!

Gisteren hebben Mitza en ik onze verjaardag gevierd omringd door familie en vrienden en we hebben onwijs genoten van het kleine feestje. Vanavond hebben we al een hele hoop van onze spullen ingepakt die morgen dus 'huppa' de auto in kunnen. Nu nog even wat muziek downloaden voor in de auto en de TomTom opladen en wij kunnen ertegen aan!

Morgen is het Pasen en deze 1e Paasdag zullen we doorbrengen met papa en mama, onder het genot van een heerlijk ontbijtje...met eieren natuurlijk! Daarna nog de laatste spulletjes inpakken en vooral vroeg naar bed,want we gaan om 4.00 rijden, zodat we op tijd Parijs voorbij zijn gezien ze daar geen 2e Paasdag kennen...dus het kan nog wel eens druk zijn!

Ik wens jullie allemaal erg fijne Paasdagen & hoop dat jullie ons weer zullen volgen via Facebook of Reismee! Het doet ons goed te lezen dat jullie ons steunen in soms moeilijke tijden en samen met ons blij zijn als we weer iets bereikt hebben!

Ans Lentjes

Hele goede reis,en veel werk plezier in Porugal.
Veel plezier x

Bjorn en marinka

Heel veel plezier in portugal! we hopen dat jullie daar een top tijd krijgen! Goede reis alvast!!!

Liefs bjorn en marinka

Tamara

Hey Kim!

hihi jullie auto valt wel op!!
Las net op fb. dat jullie in portugal zijn.

Heel veel plezier!
en succes met jullie nieuwe baan!