kimpiiej.reismee.nl

RoadTrip....

Ze noemen het tegenwoordig dus een 'RoadTrip' zeg ik tegen een gast in het hotel...

Zoals sommigen van jullie al weten gaan we aankomende zomer richting Portugal en we hebben er echt onwijs veel zin in !! Per 15 April kunnen we beginnen bij een restaurant in het Oude-Centrum van Albufeira en het heet 'Shalom'. (google-en?) Omdat we met de auto gaan gaat er nog wel wat voorbereiding aan vooraf en we touren kris-kras door Luxemburg, Spanje en Portugal heen... We hebben wel wat aanknopingspunten voor onszelf zoals ; Barcelona, Madrid etc. maar geen exact plan .... Dit schijnt een 'roadtrip' te heten haha! Nouja, nog een extraatje!

Via gasten in het hotel hebben we wat insider-tips gekregen van de Westkust van de Algarve en zijn er inmiddels achter dat 'Cabo da Roca' het meest westelijke punt van Europa is, niet te missen dus!! ( zie foto's ). Verder willen we per se Barcelona,Madrid en Lissabon zien, en wat we onderweg nog allemaal tegen komen zien we wel! We zijn verliefd op kleine, schattige dorpjes en dat komt vast allemaal goed! Heerlijk het échte Portugal ontdekken op onze ROADTRIP!

Het klinkt natuurlijk allemaal heel erg leuk en spannend...wat het ook allemaal is...nog maar even kijken of Mitza en ik elkaar overleven, zolang in een autootje met z'n 2en, zonder TomTom en alleen maar route-kaarten haha! Wish us luck... of eigenlijk ; Wish Mitza luck hahhaha!

Op 23 Maart komen we eventjes naar Nederland en zijn van plan rond 8 April weer te vertrekken zodat we lekker de tijd hebben om te genieten van al het moois wat we onderweg tegenkomen! Voor degenen die dit lezen gelijk even een mededeling;
Op 6 April zullen Mitza en ik allebei onze verjaardag vieren en jullie zijn natuurlijk van harte welkom om dit bij mij thuis ( in Nijmegen of course... ) te vieren !! Het zou jammer zijn nu we telkens maar heel eventjes in NL zijn als we elkaar bijna niet meer zouden zien en dit is voor ons dé gelegenheid om iedereen te zien en gezellig bij te kletsen!