kimpiiej.reismee.nl

Vakantie in Nederland en Roemenië

Over een weekje gaan we gezellig naar de familie in Roemenië waar we ongeveer 9 dagen verblijven.
We zitten nu alweer 3 weken lekker in Nederland waar we vooral heel veel relaxen haha!
In de eerste week zijn we samen met Ineke,Claudia, Jayden en Danique naar de Nijmeegse kermis geweest waar we het erg leuk hebben gehad en heerlijk oliebollen gegeten hebben!! Hmmm
Ook hebben we Carl en Marleen opgezocht, die we nog niet in het eggie ontmoet hadden. Ze hebben ons mee uit eten genomen bij een gezellig wok restaurant in Malden, waar we heerlijk gegeten hebben. Verder hebben we vooral familiebezoekjes gedaan en zijn we ondertussen via internet op zoek gegaan naar een nieuwe baan vanaf April 2012.
Het hotel waar we nu werken biedt ons een contract aan van 1 December tot 1 April en daarna willen wij zelf graag een nieuw avontuur aangaan in een ander land of andere regio van Italië.
Tot nu toe hebben we denk ik wel 100 sollicitaties de mail uitgegooid en van velen al positieve reacties ontvangen. Maar één hotel in het land Luxemburg sprak ons toch wel heel erg aan.
Kijk eens op
http://www.hotelbv.com/ en vertel ons wat jullie ervan denken!
Binnenkorthebben we er een gesprek, dus begin maar weer vast met duimen!

Voor onze vakantie in Roemenië hebben we eigenlijk geen plannen afgezien van gezelligheid met familie en vrienden. De Oma van Mitza is ook jarig als wij er zijn, dus we gaan gezellig een feestje vieren in het dorpje waar ze woont. Waarschijnlijk gaan we nog naar een hutje in de bergen die van een vriend van Mitza is waar we met een groep leuk gaan BBQ-en. We kijken er erg naar uit om weer naar Roemenië te gaan en helaas is het maar voor korte tijd! Wat zal Oma staan te kijken als we met haar verjaardag ineens voor de deur staan!

Tot de volgende keer, met verhalen uit Roemenië !!

marleen

Dat ziet er wel heeeel leuk uit dat hotel!!! Ook wel iets voor ons om naartoe te gaan. Errrgggg leuk!!! Dus als t m dat word dan zie ons misschien wel een keertje daar!!!Tot morgen alvast!!! XXX