kimpiiej.reismee.nl

nog +/- 14 dagen !!

Hallo allemaal !! Daar ben ik weer :))

Inmiddels zitten we bijna een maand in Molveno en we hebben het nog steeds onwijs naar onze zin !!
Op dit moment loopt het zomerseizoen tegen zijn eind aan en hebben we nog 11 gasten in het hotel, waarvan er 2 morgen weggaan en de rest maandag/dinsdag vertrekken.
We hebben, voordat we naar Nederland komen, nog een hoop werk te doen en we kijken er onwijs naar uit om in de auto te stappen, samen met Maurice & Karen en richting Nederland te komen!

Omdat we deze week 18 wielrenners + andere gasten in het hotel hadden, hebben we geen vrije dag kunnen nemen....één voordeel, daardoor hebben we nu aankomende Maandag en Dinsdag vrij en gaan we lekker richting Peschiera.
De plannen zijn inmiddels al 3 x veranderd haha! In eerste instantie hadden we geboekt in het hotel van Bella Italia, maar helaas was die overboekt....toen besloten we met een 2-persoons tentje de camping te bezetten & te gaan kramperen....uiteindelijk is het een mobile home van Suncamp Sunlodges geworden :)) We kennen toevallig de 2 camping-managers van Suncamp en zij kunnen ons een mooi prijsje geven, waardoor we evenveel kwijt zijn als een kamer in het hotel van Bella Italia voor een nachtje :) Heeeeel fijn.

Zoals ik al zei, nog ongeveer 2 weken en dan komen we richting Nederland...en oh, wat voelt dat onwijs fijn! Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien en lekker te knuffelen.
Vooral Jayden,Danique, papa & mama, m'n lieve vriendinnen Ha & Anouk weer te zien en eens kijken hoe het met oma Kuijper gaat. Natuurlijk kijk ik er naar uit om IEDEREEN te zien, maar toch zijn er altijd mensen die een speciale plek hebben in mijn hart...Sorry guys ;-)
Na een maandje in Nederland te zijn, gaan we nog een week of 2 richting Roemenië om de familie en vrienden van Mitza te zien en ook daar leuke dingen te doen!
Eind november/ begin December komen we weer heerlijk terug in Molveno, om met volle moed & nieuwe energie aan de slag te gaan komende winter!
Eens kijken of ik nog kan leren skiën/snowboarden !! :D We krijgen een ski-pas voor het hele seizoen, dus we kunnen elk vrij uurtje lessen gaan nemen.... superrrr !

Anyway... zo gauw ik in Nederland ben ga ik iedereen bellen/smsen en kom ik jullie allemaal heeeel snel opzoeken!! CAN'T WAIT !!

Nog even wat reclame voor het fantastische hotel waar wij werken ;

BEN JIJ/ZIJN JULLIE OP ZOEK NAAR DE ULTIEME SKI-VAKANTIE? EN BEREID OM HIERVOOR RICHTING DE BRENTA-DOLOMIETEN TE KOMEN? DAN IS HOTEL LORY EEN UITSTEKEND HOTEL!! GELEGEN IN HET PITORESKE DORPJE MOLVENO EN 5KM VAN DE SKI-LIFT VAN ANDALO AF. ANDALO HEEFT EEN SKI-GEBIED VAN ONGEVEER 60KM, IDEAAL DUS VOOR GEZINNEN MET KINDEREN OF BEGINNENDE WINTERSPORTERS.
WIJ ZIJN IN HET BEZIT VAN EEN BUSJE, WAARMEE WE JE/JULLIE VAN EN NAAR DE SKILIFT KUNNEN BRENGEN.

HET HOTEL IS TE BOEKEN ALS B&B EN HALFPENSION (VAST MENU) HEEFT PLAATS VOOR ONGEVEER 55 PERSONEN EN JE KUNT HIER GEWOON HEERLIJK NEDERLANDS KLETSEN, WANT IEDEREEN BEGRIJPT JE! ER HANGT EEN HEERLIJKE, INFORMELE SFEER EN ER IS ALTIJD WEL WAT TE BELEVEN.

VOOR BOEKINGEN EN/OF MEER INFORMATIE, NEEM DAN EENS EEN KIJKJE OP WWW.DOLOMIETEN-HOTEL.COM OF BEZOEK ONZE FACEBOOK PAGINA DIE JE KUNT VINDEN VIA MIJN FACEBOOK. ( WWW.FACEBOOK.COM/KIM.KUIJPER )

Ineke

Wat ontzettend fijn dat jullie het zo getroffen hebben.
Niet gek zo'n ski-pas !
Wanneer je naar Oma K. gaat , laat dat dan even weten. Dan komen wij daar ook naar toe.
Zoeken ze daar niet nog een manusje ( lees Rowan )van alles?
Ik hoop je gauw weer te spreken.

XXX Ineke.

Anouk

Lieverd!

Superleuk om eens na te lezen wat jullie allemaal bezighoudt en wat jullie allemaal meemaken!

Ik heb heeeel veel zin je weer te zien meis!

Tot snel!

xxxx

claudia

wij zijn ook blij als je weer terug bent in ons kikkerlandje dus tot gauw....!!