kimpiiej.reismee.nl

daar was ik weer !!!

De maand Juli is inmiddels alweer bijna voorbij en eigenlijk is er hier weinig tot niets veranderd.
Afgelopen weekend ben ik even in Nederland geweest om bij de 50e verjaardag van mama te zijn!
Het was echt super fijn om weer eventjes thuis te zijn en het leek wel alsof ik niet weggeweest was.
Vrijdag 15 Juli werd ik door Patrick,Claudia & Danique opgehaald op het vliegveld van Weeze en het was natuurlijk een grote verassing voor Danique.
Toen Patrick vroeg wie er in 'dat' vliegtuig zou zitten dacht Danique eerst dat het juffrouw Neeltje was, want die is naar Curaçao verhuisd...maar helaas...het was niet juffrouw Neeltje.
Gelukkig vond ze het ook erg leuk dat ik er was !! :)
De volgende ochtend kwam ik bij Claudia en Patrick naar beneden gelopen (ik had daar geslapen) en ik was wel erg benieuwd naar de reactie van Jayden.
Jayden vond het de normaalste zaak van de wereld en zei : 'Hoi, moet je kijken wat ik kan!'.
Een kusje hoefde ik niet te verwachten hihi.
De volgende dag gingen we met z'n vijven richting 'ons' huis en het voelde gelijk vertrouwd...écht alsof ik er de vorige dag nog was.
Ik heb 1 nachtje heerlijk in m'n eigen bed geslapen en ben met een net geen 10kg wegende koffer terug naar Italië vertrokken waar ik op Milaan door Mitza en Lionel opgehaald werd om weer richting Peschiera te vertrekken.
Ik vond het toch wel raar om weer hier te zijn en moest weer even wennen aan het feit dat ik weer op mezelf aangewezen was.
Al met al vond ik het super leuk om iedereen weer te zien, maar vooral papa & mama!

Inmiddels zijn Mitza en ik begonnen met het zoeken naar werk voor de aankomende winter, want de tijd gaat sneller dan verwacht.
Over een week of 10 is het zomerseizoen alweer afgelopen en we zijn ook wel toe aan een andere omgeving.
Peschiera del Garda is namelijk niet zo heel groot en iedereen kent elkaar, waardoor het moeilijk is om nieuwe vrienden te maken.
In eerste instantie hadden we gereageerd op een 'nanny' vacature in Heidelberg (Zuid-Duitsland) bij een mega rijke familie etc. Dat gaat helaas niet door, want de familie heeft besloten om binnen nu en 5 maanden te gaan verhuizen en zijn daardoor tijdelijk niet meer op zoek naar een nanny.
Nu ben ik gister tegen een vacature aangelopen op http://www.wereldwijzer.nl/ voor een hotel in Trento (niet heel ver van Peschiera af, voor Jac en Raymond wel bekend) met Nederlandse eigenaars die nog op zoek zijn naar allround personeel.
Ik heb gister dus de stoute schoenen aangetrokken en gewoon even opgebeld, waarna ik mijn CV met een begeleidende brief mocht opsturen. Vandaag had ik gelijk een mail terug met de mededeling dat ze erg enthousiast waren over mijn/onze brief en CV(s) en of we binnenkort de kans zagen om even langs te komen om verder te praten over de mogelijkheden.
Dus jongens....binnenkort mogen jullie allemaal weer heel hard gaan duimen, want de laatste keer heeft het ook z'n vruchten afgeworpen!

Verder zijn Lisanne,Simone,Judith & Ilse (met de familie van Lisanne en Simone) weer gearriveerd in Italië sinds 9 juli. Helaas gaan Lisanne en Ilse aankomende zaterdag weer weg!
Sinds zij aangekomen zijn hebben we bijna elke avond met z'n allen in het restaurant gezeten of zijn we naar Momus geweest en het was echt super gezellig. Simone,Judith en de rest van de family blijven nog tot het einde van de maand gelukkig!

Inmiddels hebben de zonnestralen hun cupido-pijltjes weer afgevuurd, want overal waar je kijkt zie je stelletjes op het terras zitten aan een ijsje te lebberen of innig omarmd op een bankje langs het meer zitten.
Voor ons is de magie van het meer en het uitzicht er al (BIJNA!) af, maar het is toch grappig om te zien hoe vakantiegangers hun ogen op het meer richten tijdens de zonsondergang of 's nachts met alle mooie lichtjes aan de overkant.
Overal waar je kijkt zie je obers met Nederlandse,Deense,Engelse etc. meiden op het strand hangen of met een biertje op de pier zitten en het is toch wel leuk om dan te weten dat het voor Mitza en mij ook zo begonnen is en het geloof ik niet vanzelfsprekend is dat een vakantieliefde uiteindelijk in dit uitbloeit. Erg leuk !

Veel liefs en kusjes!

Reacties

Reacties

Lisanne

hihi geen nieuw nieuws voor mij, maar natuurlijk super leuk om te lezen :D iki vond het ZO leuk en echt super stom dat ik weer in dit regenland ben :( maar ik wil je echt snel weer zien! vertel binnenkort mn plannetje wel :)
xxxxxxx liefs

Ngoc-Ha

Heeey,
Danique zit op de school waar mn broer werkt!
Haha, dankzij het vertrek van juffrouw Neeltje heeft hij meer uren gekregen. Wat is de wereld toch klein!

Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!