kimpiiej.reismee.nl

BUONA SERA A TUTTI!!

Hoe gaat het met jullie in Nederland?

Hier in Italië gaat alles heel goed!! Er zijn inmiddels al 4 werkweken voorbij en alle 4 de weken heb ik het erg naar mijn zin gehad bij HappyCamp. Mijn leidinggevenden zijn ontzettend lieve mensen en doen er alles aan om me op mijn gemak te voelen.
Aankomende dinsdag heb ik EINDELIJK een gesprek met de hoge baas&bazin om mijn contract en salaris te bespreken. Zoals sommigen van jullie weten, heb ik een full-time contract aangeboden gekregen, maar daar is tot nu toe nog geen woord over gerept. Dinsdag dus maar even vragen hoe dat allemaal in elkaar zit…
Verder weet ik dat ik eventueel in de winter bij HappyCamp kan blijven, maar of ik dat doe weet ik nog niet. Allereerst is er in de winter in Peschiera del Garda weinig tot niks te beleven en zijn bijna alle winkels gesloten. Daarnaast heeft Mitza in de winter geen werk meer bij het restaurant waar hij nu werkt, omdat camping Bella Italia uiteraard in de wintermaanden gesloten is.
Wat we precies willen/kunnen gaan doen vanaf September 2011 is nog niet helemaal duidelijk, maar zeker is dat we niet wéér afscheid willen nemen. We zijn inmiddels zo aan elkaar gewend en vinden het ontzettend fijn om samen te zijn, dat we als het even kan graag bij elkaar willen blijven.

Papa,mama en Ome Jan & Tini hebben helaas pech gehad toen zij hier waren, want sinds zij weggegaan zijn is het ontzettend mooi weer … en het word alleen maar beter. De afgelopen dagen heeft het 1 keer kort geregend en gestormd om een uur of 22.00 ’s avonds maar dat was het wel. Verder is het tussen de 30 en 35 graden en ben ik dus blij dat we airconditioning op het werk hebben!

Intussen heb ik geprobeerd mijn haar weer redelijk blond te krijgen, maar helaas is dat nog niet echt gelukt! Precies weet ik niet meer welke kleur ik in de supermarkt gekocht heb, maar het komt erop neer dat dat het blondste was wat ik kon krijgen. Zonder bij na te denken natuurlijk, want superblond op superdonker…ja…dat kan groen worden! Heb ik even geluk gehad… Inmiddels is de aanzet weer mijn eigen vertrouwde blonde kleur, maar de rest is lichtbruin geworden… Voor degenen die het zich nog herinneren, zoals ik het afgelopen winter gekleurd had! Gelukkig groeit mijn haar best snel (ben ik nu achter) en hangt het alweer BIJNA op mijn schouders. De achterkant is natuurlijk nog wel wat korter, maar dat komt ook wel weer goed. Zonneschijn en veel Head&Shoulders shampoo doet een hoop wonderen aan de kleur, dus mijn haar word met de dag lichter…alhoewel mijn huid met de dag zwarter word…Ik ben al bijna een negerinnetje ;-)

Gisteravond hebben Mitza en ik samen het weekend ingeluid en zijn we een drankje gaan doen bij “Momus” (de lokale kroeg) waar we nog wat mensen van een ander restaurant tegenkwamen en het uiteindelijk toch nog een latertje werd. Achja, wat maakt het ook uit…we hebben weekend! Na het feestje in Momus nog maar even naar de shoarma tent geweest en een broodje döner achterover gewerkt..hmm!!

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, hebben lekkere croissants bij de plaatselijke bakker gekocht en zijn daarna aan het Gardameer gaan liggen. Tot een uur of 14.00 was het nog wel uit te houden, daarna werd het toch Ă©cht te heet! Helaas was het water nog ontzettend koud, dus na een paar keer snel erin en eruit besloten we toch maar gewoon te gaan liggen bakken. Met een hoop kokos olie en een paar uurtjes zon zijn we allebei aardig zwart gebakken. Om een uur of 15.00 toch maar even richting huis gegaan en na we afgekoeld waren aan het meer een lekkere pizza gegeten en ook maar gelijk een ijsje als toetje!
Daarna was het voor Mitza helaas tijd om te gaan douchen,omkleden en op de fiets te springen richting het werk. Voor mij is de dag nog niet om en ben ik nu dus lekker aan het genieten van een zoete witte wijn op ons balkonnetje, met de zonneschijn nog brandend in mijn rug. Het begint alweer een beetje te waaien, dus waarschijnlijk koelt het vanavond snel af!

Vanavond, als Mitza klaar is met werken, gaan we met een stel Ierse campinggasten richting het centrum om vervolgens bij Bell’ Arrivo en Momus een feestje te bouwen. Jullie weten waarschijnlijk hoe Engelsen zijn qua drankgebruik, dus dat word denk ik lopend naar huis in plaats van met de fiets (als we ons huis nog kunnen vinden haha!)

Op 13 Juli word mijn liefste mama 50 jaar en over precies 14 dagen viert mama ze haar verjaardag en helaas kan ik niet bij deze gelegenheid zijn. Gelukkig bestaan er inmiddels zoveel mogelijkheden om kadootjes op te sturen dat ik via DHL maar een pakketje opstuur.
Ja mam, het geheimzinnige is er nu wel vanaf…want je eerste kadootje gaat helaas niet door! Maar wat er voor in de plaats op de deurmat valt is natuurlijk véél en véél leuker, dat snap je wel!
Toen ik via MSN aan haar vroeg wat ze graag wilde hebben vertelde ze me : JOU !
Helaas vind mijn baas het niet zo leuk als ik op vrijdag niet kan werken, gezien dat de drukste dag van de week is….dus sorry mam. Voor vragen….bel David&Louise even op hihi. Voor het nummer kun je bij mij aankloppen! ;-)

Ik zie dat het inmiddels al weer 19.30 is en ik moet zeggen dat het beertje in mijn buik aardig begint te knorren…dus ik denk dat ik maar een lekkere pasta voor mezelf klaar ga maken! Ja, het zal niet…pasta & pizza…en me toch maar afvragen waarom die ene mooie broek me niet meer past :)

Tot de volgende keer! A la prossima!

Xxxx Baci & Abbraci . Xxxx Kusjes & Knuffels.

Reacties

Reacties

claudia

xx lievord van ons!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!