kimpiiej.reismee.nl

Ik ben vandaag zo vrolijk....of toch niet?

Hallo iedereen!

Allereerst, ben ik nou vrolijk...of toch eingelijk niet?
Gister ben ik naar de kapper geweest, en deze fijne Italiaanse kapster heeft m'n haren totaal geruïneerd! De kleur is wel erg mooi, maar dat was het ook wel...M'n haar is ontzettend kort en de krullen zijn zo goed als weg. De tweede keer in m'n leven dat m'n haar verknipt is terwijl ik toch heel erg duidelijk heb gezegd wat ik wil en wat ik NIET wil! Grrr &$^#*@^(!(!)@#$*
*(zie foto's)

Vandaag kreeg ik wéér een smsje van een erg vriendelijke baas dat hij me vandaag ( m'n eerste werkdag bij Frikandel House) niet nodig heeft, omdat het weer erg slecht is en er geen mensen te bekennen zijn. Na gevraagd te hebben hoe het morgen zit, kreeg ik wederom een negatief antwoord.
Dankzij mijn lieve vriendje (L) had ik vanmiddag een sollicitatiegesprek bij HappyCamp, een Engelse vakantiemaatschappij die nog op zoekwaren naar een Nederlands sprekend meisje. Na een tijdje gesproken te hebben, kreeg ik te horen dat ze mij voor een managersfunctie willen aannemen...Dit houdt in : Europese klanten tevreden houden via e-mail/telefoon en post, de gasten op de camping te woord staan en eventuele problemen oplossen, met een internationaal team werken en de 'baas' zijn van de werknemers bij de receptie op locatie(camping bella italia). Aanstaande maandag moet ik er om 9.30 zijn en krijg 2 weken proeftijd om te kijken of we het met elkaar kunnen vinden qua contact en werkzaamheden. Als alles goed gaat, krijg ik een part-time contract..wat inhoud dat ik +/- 25uur per week werk, met verdeelde uren..wat wil zeggen dat ik wel van maandag tot vrijdag werk, maar niet altijd complete dagen. Tijdens het gesprek heb ik ze wel gelijk duidelijk gemaakt dat ik niet zit te wachten op weer telkens te wachten op een telefoontje of ik wel/niet hoef te werken en wederom kreeg ik te horen dat ik me hier geen zorgen over te maken. Inmiddels geloof ik nergens meer in, dus ik zie het wel weer :))
Ik mag lekker in m'n eigen kleren werken en hoef dus geen apenpakkie aan, maar mag lekker in me korte broek werken :D. Het is natuurlijk ontzettend fijn als alles goed gaat, want bij deze maatschappij heb ik de kans om mezelf te ontwikkelen en m'n talen goed te leren. Het fijnste vind ik dat ik wel 5 dagen per week werk en gewoon in het Nederlands of Engels kan praten, waardoor ik mezelf dus gewoon kan uiten en goed kan uitleggen wat ik bedoel of wil hebben. Ook komt het goed uit dat ik zonder diploma aan de slag kan, want uiteindelijk is dit de functie waar ik voor geleerd heb (tijdens mijn Toerisme opleiding). Helaas ben ik nog geen 25 jaar, waardoor ik nog niet in een Engelse auto mag rijden ;-) Anders had ik ook nog een auto van de zaak gekregen! Maar nu mag ik het met een fiets doen hihi.

Nou jongens, ik ga maar even naar huis rennen, want het begint ineens te stormen hier!
De rest vertel ik later weer :))

Kussss xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Tamara

nou ik hoop voor je dat dit nu werk is wat blijvend is!!

Trouwens ik heb waarschijnlijk een nieuwe stage plek.
meer vertel ik wel een keer op msn!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!