kimpiiej.reismee.nl

Bijna een maand...

Over drie dagen zit ik hier alweer een maand....bijna ongelofelijk, dat er alweer 4 weken voorbij zijn.
Voor sommigen van jullie zal het lijken alsof ik al veel langer weg ben, maar voor mij lijkt het alsof ik gister ben aangekomen.
De afgelopen weken hebben we zoveel dagen gehad dat we vol zaten van de stress en onwetendheid dat de dagen voorbij zijn gevlogen.
Vorige week zijn we even langs geweest bij de Gas-maatschappij om te zorgen dat ons gas niet afgesloten werd en we moesten daarvoor een 'stempel' bij de sigarettenwinkel halen, die ons 15 euro kostte. Ook moesten we 77 euro neerleggen als borg, die we later terugkrijgen als we het huis weer uit gaan. Ik ben ook even op en neer geweest naar Caprino om mijn Codice Fiscale (groene kaart) aan te vragen....en ook daar weer wachten,wachten en nog eens wachten. Ik was om 6.00 wakker en om half 9 stond ik voor de deur van het kantoor (die om half 9 geopend moest zijn) maar nee, het ging mooi om 9.00 pas open dus poepie druk gelijk..Moest een formulier invullen met mijn huidige adres & de gegevens in Nederland, inleveren & wéér wachten...Achteraf bleek dat ik (na een half uur) een stempel erop gedrukt kreeg en dat was het...Dit is je Codice Fiscale en Ciao!...Dus maar weer terug naar huis... =)

Inmiddels heb ik sinds afgelopen zaterdag ook werk gevonden, zoals sommige van jullie al weten. Helaas is het nog niet zo druk hier in Peschiera dus hoef ik alleen 's weekends te werken op het moment. Hopelijk wordt het snel druk, zodat ik wat meer centjes kan verdienen :))

Het weer is nou niet echt denderend helaas, overdag gelukkig wel lekker...maar 's avonds veel regen & onweer...achja ... that's it.
Gisteren zijn Mitza en ik even langs geweest bij een cluppie Nederlanders op de camping (Marga,Rob & Kids) wat erg gezellig was....Marga had lekker pannekoeken voor ons gebakken, met ECHTE nederlandse stroop & poedersuiker...
Ze hadden heel lief een kadootje voor ons meegebracht uit Nederland ; 2 Hollandse bekers gevuld met drop & salmiak lolly's hmmm...(komt goed uit voor mij, dat Mitza drop niet lekker vind hihi) Gister avond met z'n allen aan de Heineken en Lay's chips met dipsaus van de Duyvis gezeten en terug naar huis met een pak speculaas koeken :))

Ik moet toegeven dat ik inmiddels toch wel heimwee begin te krijgen, ookal voelt het alsof ik hier nog maar net ben...Gister had ik Danique & Jayden even aan de telefoon en toen moest ik mezelf wel even inhouden om geen traantje te laten. Hopelijk gaat het seizoen snel voorbij, zodat ik weer even wat dagen vrij ben & wat meer geld heb en terug naar Nederland kan komen..

Love Youuu !!! xxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Tamaraa

Kimpieej!

Leuk weer wat van je te lezen!!
en idd ik heb het idee dat je echt al wel langer weg bent!
maar goed dat ik daar niet in Italië zit want ik ben zo ontzettend bang voor onweer! hahah!
heb je Queensday wel ff geintroduceert bij die italianen??

Dikke Kusss
Tamaraa

Kim

Hey tamara!
Ja het heeft even geduurd he haha...maar kan helaas weinig gebruik van internet maken..Nu zit ik op mijn werk, waar ik gratis kan internetten..maar dat kan ik ook niet elke dag doen :))
Queensday was schijnbaar al bekend in Italy, die kwamen al met allerlei vragen aan van hoe dat nou helemaal in elkaar zit haha...Ja zie dat maar uit te leggen ;-)

P.S we hebben onderhand een dierentuin bij ons in de tuin/huis, want we hebben een rode mieren-invasie en er lopen buiten om het huis overal salamanders .. brrrr !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!