kimpiiej.reismee.nl

GOOEEEEEDD NIEUWSSSS !!!!1

Na een paar dagen niet op internet gezeten te hebben...nu dan EINDELIJK goed nieuws!!

Vandaag hebben we te horen gekregen dat we een huisje hebben :)) We mogen maandag terug naar de agency om het contract te tekenen & de sleutel in ontvangst te nemen...WOEHOEEEEEE :))

Het is niet in Peschiera del Garda zelf, op ongeveer 5minuten rijden van camping Bella Italia af...in een dorpje genaamd San Benedetto..We gaan wonen op een residence, soort appartamenten park...We hebben een gezamenlijk zwembad, garage, slaapkamer,woonkamer met aparte keuken & een ruime badkamer. Het is volledig gemeubileerd en we mogen er zelf alles aan veranderen als we dat willen :)) Echt super dit...We hebben samen even snel een dansje gedaan en het gevierd met een Spritz .. hmmm Let The Summer Begin!!

Het regent helaas nog steeds hier, dus dat is wat minder. Heb inmiddels geloof ik wel 40 x mijn CV afgegeven bij verschillende restaurants,bars & zelfs bij het animatie team op de camping!! Ik word namelijk knettergek van het niks doen de hele dag...dus alles wat nu op mijn pad komt neem ik met beide handen aan.
De receptie wilde me helaas niet aannemen, omdat ik niet vloeiend genoeg Duits sprak....Is het niet dat ik niet genoeg Italiaans spreek, is het wel om mijn duits...Grrr...

Al met al gaat alles heel goed hier, Mitza heeft gewoon werk en ik zorg dat ik overal en nergens mijn CV uitdeel en probeer mijn Italiaans wat op te krikken. Gezellig met de lokale bewoners een praatje maken bij de bushalte...etc. etc.
Nou jongens, ik ga weer...over 5minuten heb ik weer een afspraak voor werk.. Op de camping ditmaal, bij restaurant Le Terazze...

Tot snel weer allemaal !!
Ik mis jullie...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

jac

hey kimmie

wat een goed nieuws zeg....eindelijk en ook nog n zwembad he he moet niet gekker worden....hier is t zonnig 17 graden na t weekend wordt t over de 20 graden dusssss heerlijk.met anouk en bram gaat t goed alleen anouk heeft sinds dinsdag de waterpokken(wat nu alweer een heel eind over is)gelukkig.....bram groeit als kool hij is nu 55cm en 4585 gram een ecte bolle baby maar o zo tevreden....nog 5 weekjes en dan mag ik weer werken joehoe daar heb k echt zin in...zit al veel te lang thuis bah bah....nou meisss we houden contact

dikke kuzzzzzz van ons alle 4 natuurlijk

Tamara

Hii Kimpieej!!

super nieuws! echt fijn dat jullie nu een huisje hebben!
nu nog werk en het is helemaal top!!

succes met je italiaans:)

xxx
Tamara

pam en jhonny

Haaihaai,

Super dat jullie een huisje hebben gevonden.
En het werk komt ook wel goed.

Groetjes ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!