kimpiiej.reismee.nl

Nog warmer..pff...

Nou wat een gelukje...we gaan vanavond laat pas verhuizen dus ik mag nog even van gratis internet gebruik maken :))

Vandaag lekker op tijd ons bed uit gekomen, vooral vanwege de zon die ons het bed uit liet zweten hihi...Naar het centrum geweest om mijn CV uit te printen & een briefje gemaakt waarop we laten weten dat we op zoek zijn naar een appartement...ook opgehangen natuurlijk...Dus wie weet...
Gisteravond ben ik lekker in Lazise geweest en heb daar heerlijk een ijsje gegeten aan het meer, nadat ik eerst een heerlijke carpaccio heb gegeten natuurlijk :-D

Net even Mitza afgezet bij de bushalte en nog even gepraat met Abi (de henna tattoo jongen,voor bekenden) Hij vertelde me dat hij nog een appartement weet in de buurt...ietwat te duur, maar met een beetje geluk valt er nog iets te regelen. Deze week maar weer afwachten op telefoon van hem dus...
Gister bij de bushalte ook nog even m'n Italiaans op de proef gesteld door een gezellig praatje te maken met Sign. Alfonso die niet zo'n leuk leven leidt (volgens hem)...
Non c'e un bella vita....senza donna,senza macchina...solo viaggi dal Verona,Milano,Venezia...tutto dal Italia...Nou....je zou mij niet horen klagen!!

Nouja mensen...ik ga maar eens even een koude douche nemen en hopen dat het vanavond snel afkoelt! Ik zweet bijna m'n broek uit....En ja, ik ben al verbrand! (Hoezo nederlands?)

P.S Zie ik er écht zo Frans uit? Want in die paar dagen dat ik hier ben, zijn er al ong. 10 mensen geweest die dachten dat ik wel even een gezellig praatje wilde maken in het Frans, omdat ik schijnbaar op een Francaise lijk...hm...misschien toch m'n haar maar weer bruin? hihi..Nee hoor...

Tanto Amore...Xxxxx
Buono Serata a tutti <3

Reacties

Reacties

Tamaraa

Ik zou je haar indd maar blond laten,, bruin haar in de zon is super heet!!!

hopelijk positief bericht deze week met een huisjee
xxx

yvonne kuijper

hey kimmie ,ik hoop voor jullie dat jullie snel wat vinden , en ik heb al je verhalen gelezen maar begrijp ik het nou goed heb je nog geen werk of wel ???
nou dikke kus uit het zonnige nederland (20 graden hihi)

Kim

Hoi Vonne =))
Je begrijpt het inderdaad goed...ik heb nog geen werk... we zijn nu eerst aan het zoeken naar een appartement, ligt er ook een beetje aan waar we een appartement hebben qua locatie..ben wel overal mijn cv aan het achterlaten en flink aan het oefenen met mijn italiaans hihi. hier is het inmiddels zo ongeveer 35 graden en ben flink verbrand...maar goed, dat word vanzelf wel weer bruin..
Liefs xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!