kimpiiej.reismee.nl

Divertente, o no?

Buon Pomeriggio a tutti ! :))

Nou, na vandaag ken ik het riedeltje : 'Sei alla ricerca di nuovo personale?' wel uit m'n hoofd...Om jullie Google Translate te besparen --> 'Zijn jullie op zoek naar personeel?'.
Na een lekkere lunch op het zonnige terras toch maar even gevraagd of ze daar nog naar personeel zoeken, en ik mag m'n CV komen afleveren en dan zien we wel weer verder..
Zometeen dus m'n CV maar even in het Italiaans schrijven, printen & afgeven...

Een uurtje geleden hebben Mitza & ik (ook) te horen gekregen dat we het huidige appartementje moeten verlaten, omdat de 'proprietario' het toch niet zo'n veilig/goed idee vind om mij, als niet-personeel van Ristoclassique, hier te laten verblijven om problemen (evt. in de toekomst) te voorkomen.
Mitza is nu aan het werken in Lazise, bij het restaurant Kambusa...en ik ben maar even AL onze koffers weer aan het inpakken...Gelukkig hadden we er allebei niet heel veel uitgehaald, maar toch..Vanavond of morgen vertrekken we bepakt & bezakt naar het appartement van onze vrienden Alex & Stefan (Fane) en mogen we bij hun verblijven...voor hoelang is nog de vraag, maar goed...we hoeven nog steeds onze koffers niet als tent uit te vouwen hihi :))
Aan de ene kant maak ik me best wel een beetje zorgen over het vinden van een appartement, maar aan de andere kant denk ik : Domani,Domani...het komst vast allemaal wel goed...Uiteindelijk worden we allebei getest op onze stress bestendigheid..
Helaas is de internet-verbinding niet heel goed hier dus ik kan jullie geen foto's van ons fantastische(??) appartement laten zien ;-)

Over een uurtje pak ik ook de bus naar Lazise om daar nog even te genieten van het zonnetje en daarna een hapje te eten bij Kambusa. Het is hier ontzettend lekker weer, over de 30 graden inmiddels...dus de korte broeken & jurkjes kunnen tevoorschijn getoverd worden...Even bekijken of de (zonnebank/zongebruinde) Italianen niet omver vallen van mijn melkflessen :))
Nou jongens, dat was het weer voor vandaag....Waarschijnlijk heb ik de komende dagen geen (gratis) internet dus hier moeten jullie het even mee doen :-D

Tanto Amore & Baci xxxx

Reacties

Reacties

Lisanne

hee meid :D
oef, niet zo best dat jullie daar weg moesten, amar gelukkig zijn alex en stefan er nog ;) jullie vinden vast snel een appartement en als je dan werk hebt, komt t helemaal goed joh :D
veel plezier en tot over een paar maanden!! :D
xxxxxx

TAmara

Oef dat klinkt niet zo heel positief over jullie appartement!
hoop echt dat jullie snel een appartement hebben.!

wauw en heerlijk wat een weer zeg! die melkflessen zijn vast heel snel chocolademelkflessen

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!