kimpiiej.reismee.nl

Ciao a tutti!!

Nou, mijn eerste verhaal vanuit het zonnige Italie...

Allereerst ga ik jullie even flink jaloers maken, want ja...het is hier ECHT 30 graden..hmmmmm....lekker in de korte broek hihi.
Heb vanmiddag een sollicitatie gehad op de camping en het klinkt allemaal super goed met een heel lekker salaris en fijne werktijden(wisseldiensten)...
Dinsdag word ik teruggebeld door Sonia van de receptie en dan weet ik of ik aangenomen ben of niet..

Op dit moment zit ik samen met Mitza in een internet-cafe een beetje huizen te zoeken...en ons oog valt op een aanplakbiljet van iemand die het GROTE appartement wil delen met 2 meiden of een koppel....zo maar even gauw bellen dus!

Oh enne...ik vlieg NOOITTTT meer met RyanAir...dat verhaal leg ik later wel uit :)

Mis jullie nu al! Maar het zonnetje maakt een hoop goed hihi.

xxx
Kim & Mitza

Reacties

Reacties

Tamara

Kimmiee,

oooh stuur even een klein beetje zon richting ons, want die verdwijnt hier telkens achter de wolken maar de temperatuur is wel 20 grade hahahah


ik ga echt elk verhaal van je lezen (en reageren)

hopelijk is het het appartement voor jullie!!

kusss Tamara

jac

hey wiefke

kom je alleen ff een kuzzzz geven en ja ik ben jaloers
dikke kuzzz

jac

Anouk

Liefie!

Heel fijn te lezen dat je sollicitatiegesprek goed ging!
Veel succes de komende week met huizen zoeken! Hopelijk vinden jullie snel iets leuks!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!