kimpiiej.reismee.nl

Nog 24uur...

Nou poeh poeh....het komt nu wel érg dichtbij zeg!

Afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met vrienden & familie en dat was hartstikke gezellig :)) Heb heel veel leuke dingen gehad en lekker dropjes & pindakaas hihi.
Zondag met pap en mam lekker uit eten geweest bij Le Steak in Berg en Dal, was ook erg leuk en gezellig...en natuurlijk onszelf tonnetje rond gegeten :))
Gisteren zijn Bianca&Henry nog even geweest met Mikey&Kayleigh en nóg meer dropjes gekregen ;-) Vandaag heb ik ome Jan en Tini, Pamela en Johnny en Clau&Pat met de kids nog gezien en vind het heel leuk dat ik iedereen nog gedag heb kunnen zeggen...

Ik moet zeggen dat de tranen nu zo af en toe ook even niet meer te beheersen zijn en ik het toch best wel moeilijk krijg nu ... het is nog maar 24 uur...(!!!!!)
Het is best lastig te zien dat pap en mam het nu ook écht moeilijk krijgen en voor hun de dag van afscheid ook ineens heel dichtbij komt.
Nu gaat het nog wel redelijk met ons alledrie, maar morgen avond zal het pas écht moeilijk worden!

Net nog een smsje van Claudia gehad dat ze misschien morgen nog naar het vliegveld komen om gedag te zeggen en dat vind ik wel héél leuk natuurlijk!!

Vandaag weer een hele hoop sollicitaties gedaan via de e-mail en ik geloof wel 100x op internet gekeken voor een appartement..maar helaas...nog steeds niks nieuws.
Nou jongens, wens me een goede vlucht toe en blijf allemaal maar hard duimen, zodat ik snel met beter nieuws op de proppen kan komen!!

Ik ga jullie allemaal hééééééééééél erg missen!!

xxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

jac

nou kim inderdaad nog maar 24 uur...geniet morgen nog ff van t samenzijn met je ouders....maar wat ben ik jaloers dat jij wel naar italie gaat en ik dit jaar niet(ach ja je kan niet alles hebben)hey wiefke heel veel suc6 daar in het mooie,zonnige italie

heeeeeeeeeeel veel liefs dikke kuzzzzz

raymond,jac,anouk en natuurlijk brammeke

José

Hoi hoi...Het is nu wel gelukt..Dus ik kan jullie gaan volgen. Heel veel succes met het zoeken naar werk en appartement. Knuffel XXjes

Nicole

hey meid..
Ten eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag...!

Voor vandaag een hele goeie reis gewenst.. Hopelijk vinden jullie snel een leuk appartamentje!
Heeel veel Succes..

Liefs Nicole

claudia

hey lieve kim,

Helaas had ik geen collega kunnen vinden die voor mij wilde werken anders was ik wel meegegaan maar danique is mee en zal dit erg leuk vinden.Nu op dit moment zul je een heel eind je vliegtuig ingaan ik hoop dat je een goede vlucht hebt en een leuke tijd.Wie weet komen we wel een keer die kant op nou meissie love you byeeeee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!