kimpiiej.reismee.nl

kikker in je bil...

Ja...het is alweer 1 april en tot nu toe valt het me allemaal nog mee met de flauwe grapjes!
Toch zijn er altijd weer een aantal mensen die erin trappen, haha :))

Helaas is ons avontuur geen grap....wij wilden avontuur, en dat krijgen we nu ook zeker! pff..
Even een opsomming van al onze 'avonturen' tot nu toe.

1. Een koffer die niet mee kan met de bus Roemenië - Verona omdat het gewoonweg belachelijk is wat voor prijzen ze daarvoor vragen.
2. Plannen uit moeten stellen, omdat ik nog even een operatie tussendoor kreeg.
3. Er achter komen dat je vrienden niet echt je vrienden zijn en van wie je het niet verwacht toch nog leuke reacties krijgt. ( wat heel leuk is overigens hihi )
4. Ticket proberen te boeken en tot de veronderstelling komen dat je toch écht met RyanAir moet vliegen....
5. Denken dat je aan 25kg inmiddels wel genoeg hebt, maar het toch 40 kg moet worden ( bijboeken dus maar...)
6. Mensen met wie je een appartement zou huren, op het laatste moment afhaken en dit van anderen moet horen. Nu dus op zoek naar iets voor ons 2-tjes en hopen dat dit nog lukt op korte termijn.
7. Werk wat je sinds December beloofd is gaat niet door...ze willen namelijk dat ik Italiaans spreek (op een camping waar 90% Nederlands is). Jammer dat ik de kans ook niet krijg om het te leren.

Zo...dat was het inmiddels wel zo'n beetje...
wij wilden avontuur, nou nu krijgen we het ook!

Reacties

Reacties

jac

hey wiefke

ach t komt allemaal goed uiteindelijk moet je er straks alleen maar om lachen.......nog eventjes wachten...

dikke kuzzzzzz jac

Tamaraaaa

Kimmiee!

Ik ben benieuwd naar al je verhalen uit Italië!
Ik spreek je vast nog wel via msn voor je weg gaat!!

Kussss
Tamaraa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!