kimpiiej.reismee.nl

RyanAir...

Soms vraag ik me af hoe het mogelijk is dat vluchten zó goedkoop zijn bij de ene maatschappij en zó duur zijn bij de andere....

Ryanair : 20 euro ticket, 45 euro voor 30 kg bagage + 10kg handbagage
KLM : 700 euro ticket, 20kg bagage + 10kg handbagage...

Hoe doen ze het in godsnaam? 80 euro ... voor een vlucht naar Milaan! Heerlijk...i love RyanAir!
Over 8 dagen is het zover...dan ben ik inmiddels geland op Milano Airport en me baby staat dan in spanning op me te wachten.
Nog steeds is het gek om op m'n verjaardag aan te komen en ik ben benieuwd wat me te wachten staat...

Uit nieuwsgierigheid heb ik vandaag alvast even m'n koffer gewogen...(voordat ik een extra koffer bijboekte)...en ik kwam tot de veronderstelling dat 15kg gewoon écht te weinig is!
3 spijkerbroeken...3 vesten...een zomerjas en 2 jurkjes....een fles Andrélon, wat geurtjes & m'n föhn...tsja, voor je het weet zit je al aan je maximum kilo's...
Dus toch maar even een koffer bijgeboekt en 1 volle tas afgeleverd bij de buren...
Best lastig, om te beslissen wat ik wel en niet nodig heb daar. Tot nu toe zit ongeveer de hele inhoud van mijn kledingkast verdeeld in 3 koffers ( 1 bij mitza, 1 bij de buren en 1 die nog niet vol is )..Ja, ik weet het .. ik ben erg..

Vandaag maar even pasfoto's gemaakt om morgen een nieuwe ID-kaart aan te vragen, die is namelijk in Augustus verlopen en ik heb niet zo'n zin om in Italië de dubbele prijs te betalen om een nieuwe aan te vragen..Ik vraag me alleen af waarom ze bij die foto's zo'n verschrikkelijke TL-balk op je gezicht moeten zetten! Ik zal vast niet de enige zijn die de pasfoto's voor ID-kaarten,rijbewijzen etc. oerlelijk vind..
Morgen nog maar even kijken wat ik allemaal mee wil nemen, voordat ik straks op de laatste dag ineens de stress krijg en van gekkigheid niet meer weet wat ik nou wel en niet heb ingepakt!

Slaap lekker voor vanavond

xxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!