kimpiiej.reismee.nl

over 11 dagen...

Vandaag was het weer zo'n dag hoor...
Na een week samen met Mitza geweest te zijn hebben we helaas weer afscheid moeten nemen op het vliegveld...
Het was alleen niet zo'n beste dag voor me, werd poepie chagrijnig wakker vandaag! Dus na een korte, maar lange stille rit naar het vliegveld en minuten die wel uren leken te duren in de rij te hebben gestaan bij de check-in, weer met tranen gedag gezegd.
Maar....er is één goed ding aan dit afscheid..

Over precies elf dagen zijn we namelijk weer samen! Heb inmiddels een paar uur geleden mijn ticket naar Milaan geboekt en ben weer helemaal happy :-)
Het is wel een beetje vreemd aan de andere kant, want mijn vlucht gaat op 6 april...mijn verjaardag dus...
Gelukkig vlieg ik wel pas om 22.05 's avonds dus overdag ben ik gewoon lekker thuis met de family (-:
Op 2 april is de hele familie over de vloer om m'n verjaardag/afscheidsfeestje te vieren en dat is natuurlijk heel gezellig !
Nu maar eens gaan bedenken hoe ik m'n verjaardag in Italië ga vieren....

Niet zo'n lang verhaaltje dit keer, dus ga maar weer verder aan m'n lekkere Lambrusco hihi.

Slaap lekker iedereen!

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!