kimpiiej.reismee.nl

San Valentino!

Fijne Valentijnsdag iedereen!!

Ik mag deze Valentijnsdag helaas in m'n uppie doorbrengen, maar gelukkig duurt het niet heel lang meer voor mijn eigen Valentijn in Nederland is.
Nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik hem EINDELIJK ophalen van het vliegveld!!

Helaas blijft Mitza niet zo heel lang in Nederland.. in totaal maar 3 daagies...dus dat is dan wel weer jammer natuurlijk :-(
Maar ach, we hebben 3 dagen de tijd om leuke dingen te gaan doen en we zijn lekker van zaterdag t/m woensdag samen. Woensdag mag ik nog even een stukje naar Dortmund karren, want Mitza vliegt terug vanaf Dortmund.
Nu maar hopen dat de weers-voorspellingen niet helemaal kloppen, want als het ijzelt mag ik met mijn koektrommeltje niet in Duitsland rijden!
Dus allemaal duimen dat het niet gaan sneeuwen,hagelen of ijzelen please!

Het is natuurlijk jammer dat Mitza maar zo kort in Nederland kan blijven, maar aan de andere kant is het ook niet zo erg. Als hij weer terug naar Roemenië gaat heb ik thuis nog lekker de tijd om van de mensen om me heen te genieten en mezelf te gaan voorbereiden op het inpakken van mijn spullen.
Sinds kort ben ik erachter dat ik natuurlijk véééél te veel kleren en schoenen mee wil nemen, maar daar heb ik een oplossing voor!
Als Mitza terug gaat naar Roemenië mag hij 32 KG bagage meenemen, ( mijn bagage dus ) en die zet hij samen met zijn bagage vanuit Roemenië op de bus naar Verona,Italië. Dat komt natuurlijk hartstikke goed uit, maar aan 32 KG bagage heb ik niet genoeg geloof ik, dus neem ik zelf ook nog maar een volgepropte koffer mee.. en ach, wie weet gaan er nog mensen uit de buurt richting het Gardameer en kan ik daar nog een koffertje dumpen ;-)

Ik merk nu ook dat ik toch wel een beetje nerveus word, want het komt ineens allemaal heel dichtbij!! Ik had niet verwacht dat de tijd zo ontzettend snel voorbij zou gaan.
Nu eerst maar eens genieten van de paar dagen met mijn Valentijn en daarna zien we wel weer verder!

Iedereen een fijne Valentijnsdag!!
Xxxxx

Reacties

Reacties

jac

ja nu wordt t spannend he pfffff enne t is natuurlijk super wat je gaat doen maar voor die tijd kom je nog wel ff onze zoon bewonderen he

dikke kus jac

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!