kimpiiej.reismee.nl

Poeh Poeh...

Zo....het heeft me nogal wat energie gekost om iedereen op de hoogte te stellen zeg!
Ik vond het echt ontzettend lastig om tegen sommige mensen te vertellen dat ik vertrek...
Soms was het lastig om op het juiste moment dit nieuws te vertellen en ik geloof dat ik ook veel te veel van anderen verwachtte.
Natuurlijk ben ik ontzettend happy en ik hoopte dat anderen dat ook zouden zijn....maar goed, ik snap ook dat het niet echt het meest blije nieuws is om te horen voor jullie.

Misschien is het inderdaad niet de juiste keuze om te stoppen met school, maar ik denk dat er meer is in het leven voor mij op dit moment. Ik heb nu dé kans waar ik al lang op hoopte en ik geloof dat ik er ontzettend veel spijt van ga krijgen als ik deze unieke kans niet grijp.
Verder wil ik mijn keuze niet uit gaan leggen of rechtvaardigen....en het is zoals het is.

Hopelijk zien jullie na een tijdje dat jullie trots op me kunnen zijn en dat ik een leuke tijd heb daar en mooie ervaringen op doe.
Natuurlijk zit er ook een keerzijde aan dit grote avontuur, want ik laat niet zomaar wat achter..
Maar zie het alsof ik weer op stage ga, net als toen ik naar de Canarische Eilanden ging...alleen nu met een beter plan...

Reacties

Reacties

jac

nou kim ik schrok er eigenlijk niet van....toen je t mij vanmiddag vertelde je wilt dit zo graag en je moet gewoon je hart volgen,ook al is t voor diegene die hier achterblijven toch wel moeilijk(begrijpelijk natuurlijk).als t zover is moet je je maar je adres geven kan ik je af en toe een kaartje sturen(als je dat leuk vind)heel veel succes dikke kus jac

Naathalie !

Heey Kimmii

Ik hoop dat je het daar echt naar de zin krijgt daar en dat je daar je leven kan voort zetten.
en we zullen je echt wel missen hoor!
ma we houden wel gewoon contact via msn en hyves!
Komt allemaal goed meid !

waneer gaa je ??

Liefss kuss nathalie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!