kimpiiej.reismee.nl

de zoektocht !

In de tussentijd zijn Mita en ik hard op zoek geweest naar een leuk appartement voor ons 2-tjes....maar dat viel nogal tegen!
Verschillende telefoontjes gepleegd naar Italië, naar van alles en nog wat...Via via rondgevraagd of iemand iets voor ons weet, maar tot op de dag van vandaag nog niets concreets.
Elke keer weer krijgen we te horen dat we toch écht naar Italië moeten komen om face2face hulp te krijgen, en vanuit daar zelf ook te gaan kijken naar appartementen die te huur staan.
De gemiddelde huurprijs ligt rond de 500 euro en als we bij een 'agenzia' een appartement willen huren betaal je 3x de huurpijs in de eerste maand. Nou dat is voor ons tweetjes natuurlijk niet te doen...
Om geldproblemen te voorkomen hebben we gevraagd of Claudio, een vriend van ons, het leuk vindt om een appartement met ons te delen (:
Nou dat vond hij natuurlijk ook helemaal prima, al is het alleen maar voor de financiën...en hij wil kijken of hij zijn vrouw Mimi in Mei ook naar Italië laat komen. Nou hartstikke leuk voor mij ook dus, beetje vrouwelijk gezelschap om me heen (:

Omdat we vanuit Nederland& Roemenië vrij weinig concrete informatie kunnen krijgen, hebben we besloten om begin Maart al richting Italië te vertrekken. Gelukkig heeft Alex, een andere vriend, een groot appartement waar nog wel een plekje voor ons is. We verblijven dus bij Alex totdat we zelf een leuk appartement hebben gevonden.
Jullie weten natuurlijk allemaal dat ik 6 April jarig ben...maar wees gerust, met mijn verjaardag kom ik een paar dagen terug om dit met jullie allemaal te vieren!

Tot snel weer !

Kusjes,, xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!